KIG - Konińska Izba Gospodarcza KIG - Konińska Izba Gospodarcza
Wspieramy lokalny biznes od 1990 roku
tel: +48 63 245 88 00
E-mail: kig@kig.konin.pl
slajd

Szkolenie odbędzie się 15 maja 2018 roku w Sali Sesyjnej w Ratuszu przy ulicy Wiosny Ludów 6, w godzinach 10:00 - 14.00.

Szkolenie skierowane jest głównie dla osób prowadzących działalność gospodarczą, które szukają możliwości rozwoju swojego biznesu, pragną się doszkolić. Szkolenie będzie obejmowało następujący zakres tematyczny:
Finanse w firmie.
     • Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce (JDG vs Sp. z o.o.).
     • Różne formy opodatkowania ich plusy i minusy.
     • Optymalizacja przychodów i kosztów w firmie w oparciu o zmianę formy opodatkowania.
     • Środki trwałe w firmie, amortyzacja, podstawowe sposoby ewidencji kosztów.
     • Praktyczne wskazówki czym kierować się przy wyborze idealnego biura księgowego.
Źródła finansowania firm.
      •Efektywne wykorzystywanie dostępnych form finansowania dla aktywnych przedsiębiorców.
     • Wewnętrzne oraz zewnętrzne.
Podatek VAT
     • Zasady rozliczania
     • Komu się opłaca?
     • Dla kogo obowiązkowy?
Zmiany podatkowe
     • Najważniejsze zmiany podatkowe 2018 ( wyższa kwota wolna od podatku, podniesiony
       limit amortyzacji, split payment, sukcesja JDG, STIR).
     • JPK czym jest i jak wywiązać się z nowych obowiązków?
 Konsultacje indywidualne z Trenerem Biznesu
 
Szkolenie zrealizowane będzie przez Fundacje Tax Care, Inicjatywa Wspierania Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie.

Prowadzący: Krzysztof Korebko - Starszy Trener Biznesu, specjalista w dziedzinie optymalizacji podatkowej.

Zgłoszenia na szkolenie prowadzone są telefonicznie pod numerem  +48 63 240 12 81 lub pocztą e-mail: dorota.czerniejewska@konin.um.gov.pl w terminie do 14 maja 2018 roku, do godziny 12:00. Więcej informacji na www.gospodarka.konin.pl.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie organizowane w ramach Programu Wspierania Przedsiębiorczości w Koninie na lata 2017-2019.