KIG - Konińska Izba Gospodarcza KIG - Konińska Izba Gospodarcza
Wspieramy lokalny biznes od 1990 roku
tel: +48 63 245 88 00
E-mail: kig@kig.konin.pl
slajd

Bezpłatne szkolenia: Zarządzanie konfliktem; Zarządzanie sobą w czasie

Szanowni Państwo,

Zapraszamy przedsiębiorców do udziału w bezpłatnych szkoleniach organizowanych w ramach projektu Kompetentny przywódca podstawą rozwoju biznesu.

Szkolenia odbywają się w nowej siedzibie KIG przy ul. Zakładowej 11 w godz. od 09.30 - 16.00.

NAJBLIŻSZE SZKOLENIA:

1-2 grudnia 2012 godz. 9.30-16.00 Zarządzanie sobą w czasie (16h)
1.Zarządzanie sobą w czasie – zmiana nawyków oraz starych sposobów myślenia.
2.Określanie zadań, listy czynności – ustalanie rangi ważności, umiejętność eliminacji.
3.Ustalanie priorytetów – kluczowa umiejętność w zakresie poprawy efektywności wykonywanych zadań.
4.Planowanie oraz kontrolowanie czasu poświęconego na określone czynności w miejscu pracy.
5.Metody organizowania własnej pracy, identyfikowania oraz eliminowania zakłóceń oraz motywowania siebie do rozwoju w tym zakresie.
6.Monitorowanie postępów w zaplanowanych działaniach.
7.Rozpoznawanie objawów stresu związanych z dużą ilością zadań.
8.Metody zarządzania stresem związanym z nawałem pracy – techniki organizacji, zwiększanie poziomu świadomości występowania tego zjawiska.
9.Narzędzia pomocne w organizacji i zarządzania zadaniami - tzw. organizery, plenery.
10.Zarządzanie skrzynką mailową, wiadomościami oraz organizacja dokumentów.
11.Znaczenie asertywności w procesie poprawy efektywności własnej oraz zarządzania stresem.
 
4, 11 grudnia 2012 godz. 9.30-16.00 Zarządzanie konfliktem (16h)
1.Przyczyny powstawania konfliktów w zespołach.
2.Strategie i metody rozwiązywania konfliktów.
3.Metody działania lidera i zespołu w konflikcie.
4.Konflikty konstruktywne i niszczące dla zespołu – rozpoznawania i sposoby postępowania.
5.Negocjacje i mediacje w konfliktach – kiedy i w jaki sposób można wykorzystać te metody.
6.Strategie i techniki radzenia sobie z napięciem emocjonalnym w sytuacji konfliktowej.
7.Eskalacja konfliktu – przyczyny i sposoby postępowania lidera zespołu w takiej sytuacji.
8.Fazy rozwoju konfliktu.